Friday, September 12, 2008

Hear yee, hear yee!

Okay, i'm gonna like, vent. So, pegi mati, aku nak berbahasa ibunda sebentar.

Kepada lelaki lelaki yang perasan betul je, perasan bagus, perasan hot dan yang sewaktu dengannye..igt! lelaki di dunia bukan seorang. enjoy..

OI! pukimak! kau igt kau tu bagus sgt ke? eh, aku tak rugi la hilang someone like you! lagi senang hidup aku la bodoh! kalau sekor sekor hot, xpe aku paham. ni dengan boroi, dengan pendeknye dengan gigi xde, dengan english nye tak btul, dgn cocky tak bertempatnye..haih.. hah!!...no need to interpret anymore signals, or try to decode everything that you say! takan laaa kau ni bodoh sampai tahap mcm tu kot? oi! belajar tinggi-tinggi tapi bodoh bertingkat-tingkat! pukimak tak pukimak, kau igt aku heran kau tu nak salam tgn tok kadi? lagi aku suke la. as ur friend, kau kene la fikir i'm happy for you stupid!!! pukimak, pikir la kau punye bini tu nanti. okay, kalau kau ckp kau sayang bini kau, kau takan buat dia mcm ni. aku ni sape la kan...takpe, aku faham, mmg btul pun. TAPI wahai si pukimak, perangai kau yang sial ni dah sebati dengan darah daging kau la. hati kau tu dah busuk! dah kotor! dah hitam! aku ni isap rokok, paru-paru je yang kotor. aku buleh hidup dgn aman lagi la kot! WHY THE HELL DO YOU THINK ALL THIS SHIT IS HAPPENING????? Reality therapy stupid! Go google it! Takde bende dlm dunia ni jadi sebab org lain punye pilihan, this is happening to you because of the choices YOU made. so sekarang dah salah, dah byk bende jadi busuk, kau nak start point fingers la? BOLEH! aku tak kesah. korang nak salahkan aku? BOLEH! aku silakan. TAPI! kau igt ni, every finger you point, ur pointing four fingers to urself. hah. kau nak carik gaduh ngan aku ke pukimak??? WRONG GIRL!!! org lain boleh la...hahah..mcm ni la, from now on, everything yang kau cakap, aku ya kan je...tapi dlm hati aku gelak teguling2! THINK ABT THAT! This applies to ALL YOU GUYS! bukan sorang dua je...korang tu, SAME JE SUMER!

Cakap dah settle, aku pun dah suke dh kau mcm dah change la sket. until you really said wht you meant, just now. baru la nak kuar dari mulut kau tu. knape tak mlm tu? knape kene nangis and mintak maaf when you still have shit to say? hah? eee...bodoh la bodoh! aku malu la bodoh, aku malu untuk kau, aku malu untuk aku. same je semua, perangai mcm betina. YOU GUYS ACT LIKE GIRLS!!! pastu kau kutuk kawan aku, kau cakap faggot la, gay la....AT LEAST HE TELLS THE TRUTH! tak pompuan mcm korang! ha..depan kitorang bukan main lagi cakap tak puas hati dgn ni la, nak belasah ni la, byk masalah dgn tu la...BILE TIME DH JUMPE RAMAI2, BOLA KORANG JATUH!!!! KOTE PUN TERGANTUNG JE MCM NAK JATUH! haih...BODOH TAU BODOH!

for once in your miserable lives, tell the fucking truth! sakit tu sekejap je, compared to the disasters that lies can bring! Dah nampak sendiri kan ape yang boleh jadi?? tak nampak kan??? IT'S ALL HAPPENING IN FRONT OF UR EYES STUPID! tlg la, cakap kau to logic, tak suke bende2 yang kabur. ni kabur lagi ke? haih...udah udah le tu... bukak mata, lihat dan belajar dari kesilapan!

9 comments:

bella muerte said...

i now wish that all men are gays. the world so be a better place.

sedih....

Ridhwan A. said...

all str8 guys r pussies!

F, ur my angel!

omg! as TESLtown's very own raja petra, i bestow ur latest entry as the best entry of this semester!!!

hands down!

xoxo,
R

Stephanie Morris said...

i second that! what a bloody shame!

Ridhwan A. said...

shame... shame...

mrazz said...

hohoho. "all str8 guys r pussies!"
that, is true, only, in TESLtown.

out here still got guys with balls okay. ahahahhaaa.

~teheee.

"YOU GUYS ACT LIKE GIRLS!!!"
that, ive said it many times! :P

drama drama!
heeee

mrazz said...

"i now wish that all men are gays. the world so be a better place."

bella, be careful with what u wish for,
if da takde real guys, all girls might turn to lesbos, and they are heading your way, because ur a pussy magnet! :P

ngeeee.

bella muerte said...

hahahahahahahaaha!!!!!
cait..
sounds familiar..
they're heading my way ay...
hurm...

mrazz said...

haha. and you'll get all the love letters in the world!
:)

Ridhwan A. said...

aboy feeling the heat of TESLtown.

huahaha...